Segona sessió del Taller de Creativitat i Desobediència

Diumenge 30 d’11 a 14 h

Cal confirmació per reservar plaça a oscarpamies@yahoo.es (Òscar Pàmies. Terapeuta gestalt i escriptor.)

 

Creativitat és un do que somriu només uns certs privilegiats anomenats genis?
Es pot aprendre la desobediència? O recuperar-la?
Com s’alimenten mutuament la creativitat i la desobediència?
Quines de les decisions que prenc al llarg d’un dia les pren el meu “pilot automàtic” i quines prenc jo? Quina proporció de la meva vida és meva?
Sóc conscient de la quantitat de bloquejos, pors, tabús i idees empassades que sabotegen el meu potencial creatiu?
El Taller no pretendrà respondre cap d’aquestes preguntes. Potser n’obrirem unes quantes més mentre ens ocupem de crear alguna cosa bella i inútil, practiquem la desobediència i dissenyem el futur al nostre gust.

Anuncis

Deixa un comentari

